Alla inlägg under april 2015

Av andersson - 29 april 2015 02:28

Asså seriöst asså... Jag stiger upp 20 över 2 för att jag ska hinna i tid till arbetet men det e tydligen för sent för då kan morsan ejfå kaffe... Alltså e tydligare viktigare för henne att få kaffe halv tre på morgonen än att jag kommer i tid till arbetet efter en kort tupplur -thumbs up- way to go Ma!

Av andersson - 13 april 2015 12:39

Dear Blog... Har inte mkt att säga... Känner mig bara lite utnyttjad... Känns som en av mina kompisar bara hör av sig när hon vill ngt. Innan har det varit om bilar nu är det min kamera som e intressant... Jag vet att jag inte e den bästa på att smsa men skulle jag göra det så e det för att säga Hej!... Skulle vara kul om hon också kunde bara ringa för att säga hej utan att ha ett alternativt motiv

Av andersson - 6 april 2015 12:28

Dear blog... Kill me... Asså seriöst... Varför ska morsan hålla på och möblera om huset hela tiden... Nu ska vi ta bort hyllorna vid datorn och sätta dit en grej med så man kan dra ner för hyllorna. Och detta betyder att vi måste flytta på skrivborden och så... Asså jag har inget emot detta... Om det inte hade vatt för att om en vecka så säger hon... Nä det här blev inte bra... Då får vi börja om igen... Och en annan sak... Hon sitter där en gång i månaden knappt... Vi har haft hyllorna så som de varit i flera år... Men inte förrän nu klagar hon... Asså seriöst gah... Och man kan inte utrycka vad man själv tycker för då blir det bara: kan vi aldrig ha det som jag vill? Sura miner säkert en tår och sen inte ett ord på en månad eller så... Nä skit samma vad andra tycker... Bara hon som gäller... Ynkliga gnällfia... Ehh glöm. Det sista...

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards