Direktlänk till inlägg 7 oktober 2016

Dear Blog

Av andersson - 7 oktober 2016 17:59

Dear Blog, nu är jag besviken. Jag fyllde år i går (Grattis till mig!) och de enda som gratta mig var Mina föräldrar mormor och en av min mammas vänner. Ingen annan, i alla fall vad det verka. Ja jag har visserligen stängt av födelsedags notifikationen på fb, men det visade sig att mina så kallade två bästa vänner hade skrivit på ett konto som jag inte varit inne på på flera år och som jag hade glömt existerade. Det stod inte ens mitt namn, eller jo det är mitt namn men inte mitt tilltals namn, men det reagera dem inte på, utan nä. Där fick jag mina gratulationer... Seriöst? Min ena vän hade tydligen ont om tid den dagen, men om hon hade fem sekunder att skriva en grattis hälsning på FEL fb så kunde hon väl tatt mobilen och skicka ett sms? Min andra vän, när klockan var 30min över midnatt (När min födelsedag var över) så får jag meddelande på messenger(!) om hon inte hade grattat mig idag och jag sa jag inte hade fått något och då såg hon att hon hade skrivit på min andra fb -.- 

Ja, jag vet att vi lever in en era av teknik och internet, men det är lite mer personligt att få ett sms eller messenger meddelande än en meningslös hälsning på fb. Man känner sig, i alla fall jag, lite mer speciell när man får ett meddelande till en och inte en status på fb. Sen om man skall vara väldig petig så e post i brevlådan ännu mer roligt, men det gör jag knappt själv så där är det lugnt. Hade det inte varit för alla sidor jag gillar och de jag har skapat själv skulle jag ha stängt ner fb helt, men ack ja...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av andersson - 10 januari 2017 04:58

Nähä... Då får man inte äta frukost i heller då Dear Blog. Tydligen vakna farsan för att jag använde vattenkokaren så jag kunde ha en kopp oboy (sån som ska röras ut i vatten) och så ville jag ha en varm macka för det va kallt använde micron och tydl...

Av andersson - 8 januari 2017 16:00

Dear Blog... Idag hann jag inte vara uppstigen i ens fem minuter innan jag blev kallad lumpelas (typ uteliggare) bara för att hon hade hittat omaka strumpor i tvätten och svara med att jag nog använt dem tillsammans. Bara för att jag har haft olika s...

Av andersson - 2 januari 2017 15:49

Visste att jag skulle ångra stiga upp. Råka säga en grej och så blir morsan rent tvär och jag inser att jag bara förstör allt och är värdelös. Det hade varit bättre om jag inte funnits men vem skulle de skylla allt på? ...

Av andersson - 2 januari 2017 14:42

Dear blog... När man sovit typ nio timmar, försöker somna om men drömmer bara om gigantiska spindlar och inser man är nog pigg nog att stiga upp, och kissnödig, men väljer att stanna kvar i sängen en stund till för man inte vill veta vilken scen som ...

Av andersson - 22 december 2016 07:21

Dear blog. Jag e så trött på det här att jag är värdelös. Hur jävla svårt ska det va att öppna truten och säga vad de vill jag ska göra? I stället för att bara gå och mumla och ha små raseriutbrott och trycka ner mig. Jag vill bara skrika åt ...

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards