Alla inlägg under april 2016

Av andersson - 13 april 2016 15:27

Dear Blog, ja var ska jag börja... Jo, I söndags skulle jag köra ut reklam, kommer ett par hundra meter innan jag måste vända för där är ngt konstigt ljud. Min pappa prova också men han visste inte vad det var. Jag tänkte jag skulle prova, lade i växeln och det var som den hoppa ur, sånt konstigt ljud var det.

Fick ställa bilen och pappa körde runt mig så jag fick ut skiten.

Mejlar verkstad måndag morgon, gick och vänta på svar, men orka knappt hålla ögonen öppna så gick och lade mig vid åtta, då ser jag att de har svarat och de vill jag ska komma vid två. Så jag försöker klämma in nga timmar sömn men vaknar vid elva för jag fick sms försökte somna om men låg bara och vände mig tills kvar i ett. Kom iväg med bilen, pappa bogsera in bilen, jag har aldrig gjort ngt sånt förr, bland det läskigaste om inte det allra läskigaste jag varit med om. Fick reda på att växellådan är paj, och att de våga inte öppna den för att kolla och rekomenderade att byta hela, idag fick jag reda på att det skulle kosta 22000kr... Och det var bara växellådan, såg de att kopplingen såg konstig ut så skulle de ta en sån också, men vi sa redan i måndags att det inte var lönt så billetandet började igår efter ytterligare en dag med bara 4_5 timmars sömn. Fick ta bussen hem både måndag och tisdag så kom inte i säng i rätt tid... Plus att jag var stressad för att allt som händer.

Idag samma visa, knappt ngn sömn plus att ibsmagen tänkte att just idag var en bra dag att köra igång, så sitter nu och åker i min pappas bil och håller tummarna för att jag ska kunna hålla mig. 

Åh och just det, fick restskatt på 8000kr så ja, vi har inga feta plånböcker så ja... Blergh...

Plus för förra söndag gick jag och ramla och har sedan dess haft ont i höger tå och knät är motstridigt när man ska gasa och bromsa, känns som det låser sig så ja... Helvetes jävla förbannade skit...

Av andersson - 1 april 2016 06:06

Jaha, Dear Blog, idag e det första april... Och livet har redan skämtat med mig. Fick plötslig magkramp vid ett på nattet, allt som kom ut var gasig syra, men det fortsatte krampa så våga ej resa på mig. Satt säkert en halvtimme ungefär, I alla fall länge nog för att båda benen skulle somna och ena armen så när jag äntligen känner att det är lugnt nog att ställa mig upp, när jag börjar dra upp byxorna, medans man försöker hålla balansen på två lealösa lemmar fastnar byxorna lite på ena hälen vilket självfallet resulterar i att foten viker sig, hade jag ej sett ner så hade jag lutat mig på den foten, förmodligen brutit den och ramlat och slått huvudet antingen i vasken eller toalett stolen... I alla fall fick "vila" en stund (spelade blossom blasr för att lugna ner mig) sen bar det iväg, jag hade nycklar och telefoner i fickorna så när jag sitter i bilen och kört cirka fem minuter så kommer jag på att jag glömt plånboken hemma och stressen ökar, vilket får tankarna att snurra, att antigen skulle jag bli stoppad av polisen eller vara med om en svår olycka och vara oidentifierbar (jag har vid det här slaget inte sovit sen 13 dagen innan) så stressen ökar. Står och darrar på arbetsplatsen, mest för stressen och magens lilla ättriga påminnelse att den fanns också, men också för att för nån konstig anledning så har naturen bestämt att ha minusgrader idag när jag bara har en t-shirt och en tunn skjorta på... I alla fall, står och skakar, ser ngt i ögonvrån och vad kommer inte där om inte en hare och skuttar förbi. Tittar bort en stund och den e borta igen. Står i valet och kvalet om jag ska ringa och säga jag inte kan köra i natt, men då kommer lastbilen med tidningarna och jag bestämmer mig för attt försöka. Har lastat in the flesta tidningar och går för att se om där är brev att dela ut, vänder tillbaka fem minuter senare och de sista av mina tidningar har blivit stulna och jag står där som ett levande frågetecken och undrar var mina tidningar tog vägen. Visade sig vara den som hade sina tidningar bredvid mina tagit mina istället för hans egna... Kom iväg och allt har varit lugnt sen dess förutom det att magen fortfarande gör sig lite påmind. Ska försöka få ngn sömn nu och hoppas inte jag väcks av ett sms vid tio-tiden som jag blev igår som gjorde att jag hade svårt att somna om, men lyckades... I alla fall, godnatt. Andersson out.

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards