Alla inlägg under december 2016

Av andersson - 22 december 2016 07:21

Dear blog.

Jag e så trött på det här att jag är värdelös.

Hur jävla svårt ska det va att öppna truten och säga vad de vill jag ska göra?

I stället för att bara gå och mumla och ha små raseriutbrott och trycka ner mig.

Jag vill bara skrika åt dem: men säg åt mig vad jag ska göra. Och börja inte med det där att det ska vi inte behöva säga. Säger ni aldrig vad ni vill jag ska göra hur fan i helvete ska jag veta vad ni vill jag ska göra automatiskt.

Men det får jag inte in i skallen på dem. Och skulle jag lyckas så blir de irriterade på att jag inte gör det lika fort som dem eller så ska de stå och dirigera allt så jag blir met och mer frustrerad och allt går bara åt helvete, men då är det mitt fel.

Öppna truten, prata med mig. Sitt inte bara och glo och se sur ut. Jag e ingen tankeläsare. Och när ämnet redan e uppe, istället för att göra gester som jag knappt förstår säg nått i stället så slipper ni bli irriterade och jag slipper för höra att jag inte ska göra mig dum fast jag helt enkelt inte fattar vad de menar med a peka ut i tomma intet.

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards