Alla inlägg under mars 2016

Av andersson - 17 mars 2016 15:32

Vad fan är fel på mig va? Va? Kan ngn förklara det? Mamma köpe ett motionsband sen så använde jag det en gång och sen har det bara stått där... Jag vill använda det men ändå så får jag mig aldrig för mig att göra det. Samma med läxan i Italienska, I måndags låtsades jag att jag inte mådde så bra, hade visserligen huvudvärk men det e inget ovanligt... Men i alla fall, jag sa att jag inte tänkt köra för jag inte mådde bra när den riktiga anledningen var att jag inte ville visa att jag ej pluggat :/

Sen idag så kom reklamen, det jag har så mycket att det känns som jag vill bara lägga mig ner på marken och 😫 skrika... Denna vecka e där extra mkt skit också och när jag läste in det så började tankarna snurra, att om jag förklarar att jag faktiskt mår fysiskt dåligt av att bara se skiten så kommer mamma säkert bara säga att jag e löjlig... Brukar hon göra... Ja visst jag får 2 tusen extra lappar vid löning med det e det fan inte värt

... Jag vill bara dö, slippa den här jävla skithögen med reklam som gör 4 utan veckans 7 dagar till ett rent psykiskt helvete för mig. Kan någon klubba ner Mig? Eller kanske borde jag köra av vägen eller nått... Då kanske de hade fattat men tror fortfarande att de bara tyckt jag var löjlig... Mitt ända glädjeämne är att mitt hår har blivit så långt att jag kan sätta upp små tofsar med mina tofsar med ögon på...

Av andersson - 10 mars 2016 16:04

jaha då var det dags igen. Morsan hade en dålig dag och självklart så ska det gå åt helvete, och jag känner mig värdelös...  Undrar om det finns ngt receptfritt anti depressivt medel... Eller i alla fall ngt uppiggande 

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards