Direktlänk till inlägg 9 juli 2016

Dear Blog

Av andersson - 9 juli 2016 19:47

Dear Blog

Mitt ben gör ont igen, kan knappt gå utan att smärtan sprids i hela benet, kan inte försöka undvika stödja på benet heller får då gör det ont i vänstra benet också.

Trodde också jag höll på att bajsa på mig i morse, magen stood och spände men jag tryckte ej tillbaka för det brukar lätta på trycket om det får flytta på sig av sig själv, det var väl en luftbubbla men det kändes som något kom ut så fick köra till toaletten. Antingen så var det luft eller så hängde bajset kvar i röven, inget hamna i byxan... tur va väl det. Sen bara tillbaka till jobbet... Som också strulat, fick inga sydsvenskor igår, så idag fick jag dela ut både gårdagens och dagens, vilket resulterade i ca 250 sydsvenskor... + de 200 ystor som skulle ut och de 60 DN och 60 SVD som också skulle ut... sen en hell packe DI... 30 stycken... Var inte lätt att möblera men jag hade bestämmt mig för att jag inte skulle behöva gå ur bilen för att hämta tidningar... Det bråka självfalldigt med mig lite grann, vissa tidningar ville ju inte ligga kvar där man lagt dem om man råka ta en kurva lite för hårt eller tryckte för hårt på gasen så det blev ett ryck i bilen eller om där var en håla någonstans... Men tidningarna kom ut, även om jag fick 40 min övertid... Jag fattar inte hur de räknar... Asså jag trodde de räkna ut tiden beroende på hur många tidningar man har, då logiskt tänkt, ökar tidningarna borde man få mer tid, inte samma tid och fler tidningar... Men glada nyheter, jag brukar ha en timmes övertid men tack vare "sommarinflyttningen" (som har pågått mer eller mindre sen Maj) fick jag från den 7 juli hela 15 min extra tid på mitt distrikt... så blir väl bara 40-45 min övertid i framtiden... Sen strular de med posten också, de distrikt på min utgångspunkt som har haft post sedan innan, de får ut sin låda även om där bara är 2 brev i den, medan vi som nyligen fått post får 3-9 lådor post 2 dagar i veckan... Det kan ju inte stämma i heller, eller är det bara jag som e dum i huvudet kanske...

 

Sen är jag ivägen. Inga saker som tillhör mig har något värde alls. Allt jag har och använder är ivägen. Det är alltid mina grejer som skall flyttas. Datorn är min, det är min plats men inte ens där får jag ha mina grejer som jag vill. Allt är i vägen och allt skall alltid flyttas på utan att någon informerar mig, så måste jag leta och fråga så blir de sura på mig. Jaja, jag kunde lagt det någon annan stans, visst. Men det är min plats och mina grejer, förtjänar jag inte att få veta var de bokstavligen kastar mina grejer? Jag kan inte säga något i heller om det för då skall jag guilt-trippas... Jag har köpt en ny hårdisk men saknar en sladd för att kunna koppla den så jag ställde grejerna till sidan i tron om att morsan fick plats, sen råka jag väl säga något om att jag aldrig får veta var mina grejer tar vägen och då börja hon med, men uräkta då, jag tar plats jag fick inte plats här.... Ja men hur fan ska jag veta det utan att någon säger något? Jag hade kunnat flytta på det själv, men nä... Utskälld skall man alltid bli, få känna sig som man är i vägen, att man är värdelös och inget man har är värt något. Och sen skall man guilt-trippas för de måste vända så jag ska tro att jag tycker att de är ivägen, att allt är mitt fel, att jag ska hata mig själv för att de förslker få mig att tro att jag hatar dem... Men jag är väl bara paranoid, allt är väl mitt fel. Jag är inte så OCD-ordningsam som morsan är, jag gillar inte när all ligger exakt där de ska va, jag vill ha lite stök, då trivs jag men jag skall tydligen inte trivas. Jag är en parasit, jag ska inte göra mig hemmastadd där jag bor, jag skall utrotas, tryckas in i ett hörn, formas efter resten av hushållet. Jag får inte vara min egna person, jag får inte ha "a mind of my own".

 

Sen är det jobbigt att stiga upp nu för tiden, jag har inte orken eller så är det viljan som är avsaknad, jag har svårt att veta vilket. Jag har tagit levaxin i 4 år men fast de säger att mina prover ligger bra så blir jag sämre. Jag har gått upp ytterligare i vikt fast jag knappt äter något, ingenting är kul längre. Skulle jag hitta något så antingen tröttnar jag eller så tas den lilla glädjestuden ifrån mig. Allt saknar mening, har till och men ändrat på min dyngsrytmn så pass mycket att jag skall slippa gå och vila innan jag skall till jobbet för att jag vet att jag inte kommer komma upp. Snooza är min vän och fiende, likaså mig själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av andersson - 10 januari 2017 04:58

Nähä... Då får man inte äta frukost i heller då Dear Blog. Tydligen vakna farsan för att jag använde vattenkokaren så jag kunde ha en kopp oboy (sån som ska röras ut i vatten) och så ville jag ha en varm macka för det va kallt använde micron och tydl...

Av andersson - 8 januari 2017 16:00

Dear Blog... Idag hann jag inte vara uppstigen i ens fem minuter innan jag blev kallad lumpelas (typ uteliggare) bara för att hon hade hittat omaka strumpor i tvätten och svara med att jag nog använt dem tillsammans. Bara för att jag har haft olika s...

Av andersson - 2 januari 2017 15:49

Visste att jag skulle ångra stiga upp. Råka säga en grej och så blir morsan rent tvär och jag inser att jag bara förstör allt och är värdelös. Det hade varit bättre om jag inte funnits men vem skulle de skylla allt på? ...

Av andersson - 2 januari 2017 14:42

Dear blog... När man sovit typ nio timmar, försöker somna om men drömmer bara om gigantiska spindlar och inser man är nog pigg nog att stiga upp, och kissnödig, men väljer att stanna kvar i sängen en stund till för man inte vill veta vilken scen som ...

Av andersson - 22 december 2016 07:21

Dear blog. Jag e så trött på det här att jag är värdelös. Hur jävla svårt ska det va att öppna truten och säga vad de vill jag ska göra? I stället för att bara gå och mumla och ha små raseriutbrott och trycka ner mig. Jag vill bara skrika åt ...

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards