Alla inlägg under januari 2016

Av andersson - 30 januari 2016 23:28

Dear blog, nu e jag här igen för att jag är en idiot, korkad och tydligen mentalt efterbliven, vilket ej skulle förvåna mig. I alla fall, först och främst, hade min första cigarett idag, tände den, drog tre drag, sen så tryckte jag den lite lätt mot handleden innan jag fimpa... Onödigt Javisst, men enda anledningen till att jag tände en cigg var för jag satt och fantiserade på om hur befriande smärtan skulle kännas, men var för feg för att göra en stor del av det... 

Sen bad mamma mig att hänga tvätt, så det gjorde jag, det var lite blött men filtar av garn brukar ju vara det när de kommer ur tvättmaskinen så tänkte inte mer på det. Par timmar senare kommer pappa stormandes och skrikandes att jag är en jävla idiot, att jag inte kan nånting för att badrummet var rent full med vatten, jag visste inte vad han babbla om men gastandet fortsatte, att jag var puckad och andra ord i den kategorin + något om att mamma kunde ha slagit ihjäl sig om hon gått ut där... Jag var för upptagen med att försöka att inte gråta så jag lyssnade inte helt, men jag gick ut i badrummet, jag öppna en låda för jag tänkte se om där var en "städ"-handduk jag kunde använda, jag plocka upp en som var lite liten och pappa börjar skrika att den räcker ju inte, jag sa jag vet medans jag vek ihop den igen och hand börja skrika, sluta med det där "jag vet". Jag går till de vanliga handukarna och hittar en och lägger mig på knä för att torka upp så pappa inte skulle se tårarna som börja flöda. Mamma kommer till badrummet och blir rent hysterisk, ber pappa sluta kalla mig namn och han blir arg och säger "jaha, jag ska sluta" "Hon måste lära sig" mamma bara höll med men bad pappa ändå sluta skrika för hon blev nervös och så börja hon också gråta, jag gör mitt bästa för att få upp allt det våta med handuken, mamma börjar dirigera mig var jag ska torka och sånt. Jag hänger upp den blöta handduken över kranen i duschen sen börja mamma peka och säga något just som centrifugen som pappa satt igång på det våta matriallet var på högsta volym så jag hör inte vad hon säger så hon blir lite sur med meddelandet kom fram så småningom...

I alla fall, det var min kväll förstörd... fast fick ju en aledning att ta huvudtabletter och fundera igen om den där cigarett iden inte var så dum efter allt...

Av andersson - 20 januari 2016 04:03

Dear Blog... Andra gången som jag fastnar i snö denna månaden. Varför skulle jag? Jag såg att vägen såg mysko ut fast trodde den var bättre sen men nä då, tydligen sämre för den som skulle komma och hjälpa kunde inte och nu måste man vänta på bärgaren igen... Blä, jag fryser om min högra fot, tårna är iskalla :/ me no like... Sen har man en efterhängsen förkylning som ej försvinner... Hängt i typ sen november och jag va redan trött men nu orkar man ju knappt upp. Gick och lade mig 7 somna med det samma och vaknar strax innan 16 asså nä det e för lång tid... Bleh bluh blah... Min fot e kall -.- vill hem... Inte tycka om jobb idag -.-

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards