Alla inlägg den 3 december 2015

Av andersson - 3 december 2015 19:47

I hate myself for hating my mom... Dear blog, det e hur jag känner mig just nu, när jag sitter i mörkret, med tåror i ögonen och äter glass direkt ur paketet. Jag vet inte vad det är, morsan måste ha någon talang för det här för hon kommer alltid åt rätt knappar för att sätta igång vattenfallet, hon påstår att hon pratar normalt, men det gör hon inte. Inte sen senaste gången hon nästan strök med. Efter det är det som hennes muskler eller vad det än nu e har försvagats och hennes röst inte lika klar. Jag medger att jag tidigare har haft problem att höra, men då var jag inte fokuserad, nu när jag hör det svaga ipet från hennes röst försöker jag skruva ner volym på spel eller sånt men jag måste anstränga mig för att höra vad hon säger, sen är det mitt fel och pappa får en släng. Jag har försökt säga innan, men hon lyssnar inte... Jag orkar inte med mer

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards