Alla inlägg den 20 mars 2015

Av andersson - 20 mars 2015 15:43

Dear blog... Jag behöver skriva av mig lite.

Vet inte hur jag ska börja... Men vi kan väl börja i den vanliga änden med att ngt e fel på mig. Det måste ngt vara. Jag har ingen lust med ngt, jag bryr mig inte om ngt men får ändå skuldkänslor. Jag kan inte säga ngt utan att de tar det på fel sätt. Säger jag ngt på ett skämtsamt sätt så säger de att jag sa det på ett annat sätt... Säger jag ngt annat så tolkar de det på fel sätt. Kvittar vad det e jag säger så blir det fel och får höra långradiga tal om hur jag är lat, inte bryr mig och att de aldrig får ngn hjälp. Men ursäkta mig, jag har försökt säga en miljon gånger att säg vad jag ska göra så gör jag det. Men då får jag det i öronen att de inte ska behöva säga det, men det e det de ej förstår. Jag måste ha ngn som säger att gör nu det eller detdär så jag kan få in det så att jag kanske en dag bara gör det sj. Där e ngt som ej stämmer i min skalle men det är kanske inte så konstigt. Var gång jag gör ngt, nä du ska göra si och så, men gör nu så, men du kan ju ingenting, och tack men hade du gjort det si och så hade det gått fortare och bla bla bla... Jag måste väl lära mig sj på mitt sätt innan jag kan börja expremintera på andra sätt. Har ni aldrigt hört uttrycket: Lära sig av sina misstag? Allt det här konstanta nertryckandet och konstanta sättet att få mig att få skuldkänslor... Jag orkar inte. Känns som jag har en större börda än vad det skulle behövas kännas som. Ja jag vet ni är sjuka och har ont, men snälla sluta få mig att må dåligt för att jag e "frisk".

Men nu lämnar vi det... Nu tar vi reklamen... Ja låt oss klaga på den. Det e mkt bättre, för inget e ju fel på det andra... Nä allt e som det ska... Jag gör aldrig ngt, de små saker jag gör har ingen betydelse alls... Jag svär morsan gör det för att driva mig till vansinne... Hon har tendensen att be mig hämta ngt... Sen när jag gjort det, Åh kan du hämta det? Så var det på samma ställe, så får jag gå en gång till. Och det är inte så att det r ngn enstaka gång utan nä... Varenda jävla gång nästan... Men jag kan inte visa att jag är irriterad för då blir hon sur och pratar inte med mig och hon vet detta så därför spelar hon ut detta kort... Och en annan sak, hon gör sig ofta ynkligare än vad hon är. Jag vet hon är sjuk, hon har dålig rygg och andra problem men ibland undrar jag om det inte bara e för att trycka extra på de där skuldkänslorna som man redan bär... Och det är inte bara mot mig, farsan får det också i nacken ett par gånger... Nä men tillbaka till reklamen... Enda jag har att klaga på där är att denna vecka e det skitmycket på ena rundan men det ska väl gå även om jag ska sitta halva natten...

Plus mitt förbannade ben börjar göra ont igen... Kanske mmuskelinflamationen e tillbaka... Men det har ingen betydelse... Jag har ingen betydelse... Ska bara nicka och se glad ut.

Jaja... Tack för att jag fick skriva mitt patetiska inlägg, jag vet andra har det mkt värre vilket får mig att må ännu sämre för att jag känner som jag känner... Jaja tills nästa gång... Får väl hugga i den förbannade reklamen.

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards