Alla inlägg den 28 mars 2015

Av andersson - 28 mars 2015 15:06

Dear blog... Me again... Nu va pappa igång lite... Mitt kaffebryggande duger inte... Nu laga jag för lite eller som han sa "liten skvätt" den lilla skvätten räcker till tre koppar men nä duger inte... Sen skulle jag ngn gång göra mer så bara " vrf laga du så mkt kaffe. Onödigt slöseri" men bestäm dig då för fan... Hur i helvete vill du ha det... Gah.... 

Ik ik... Små meningslösa saker att irritera sig på men kan inte hjälpa det... Så många av dessa små saker har lagts på hög i min hjärna... Undrar när stapeln kommer falla....

Av andersson - 28 mars 2015 14:45

Dear blog... Again with the guilt trip... Hur i helvete ska jag veta att morsan plannerade att möblera om köket när hon inte säger ngt. Kunde ju sagt ngt men nä istället ska hon få mig att må skit i efterhand för att hon gjorde reklamen och fick ont i ryggen. KOMMUNIKATION! Finns det ordet ens i ditt ordförråd? Seriöst... Sluta trycka ner mig i efterrhand... Undvik det med att säga i förrväg era planer... Och en sak till, det e bara du som tycker det e skitigt... Seriöst, står en sak på fel plats så ska man tvunget höra hela tiden "här ser ju ut som kriget" eller "e där ingen som ser skiten?" eller "måste jag göra allt själv?" men seriöst... Överdriva är hon bra på... Hon e som Monica i Friends... Om inte värre... Spänn av, sluta vara så petnoga, det blir bra ändå. Och sluta med "bara för att jag e sjuk behöver jag väl inte leva i en svinstia"... Hallå! Farsan e sjuk också. Du ser inte han klaga, och jag är inte den sjukaste människan men ändå... Knock the guilt trip off...

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards