Alla inlägg den 2 maj 2015

Av andersson - 2 maj 2015 14:38

Asså Dear Blog... Ska det vara så jävla svårt att hålla en dörr stängd? Jag vill inte ha katterna där uppe, specielt inte när gubben går och bloar igen. Det kvittar att den ena katten vill upp och sitta i fönstret för att det är öppet, ett fönster jag EJ öppna sj. Jag älskar våra katter men jag är där uppe bara när jag ska sova och pappa ngn gång när dasset nere e upptaget. Vilket betyder att katterna kan kräka och kissa utan att ngn märker så det hinner torka, eller så river de ut kläderna ur gaderoben, ligger och hårar ner eller knuffa så på mina kläder att baksidan av gaderoben lossna... Asså även om dörren ngn gång skulle blåsa upp pga vinddrag så kan ni väl för fan stänga igen... Sks det var så svårt att förstå vrf jag ej vill ha katter där uppe? Snälla fatta

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards