Alla inlägg den 6 november 2014

Av andersson - 6 november 2014 12:08

Dear Blog, missa en dag att skriva men strunt samma. Har goda nyheter. Har fått ett vikariat på Tidningsbärarna, upplärning börjar på måndag. Jag var jätteglad och ringde min mamma som också var glad. Sen så gick jag för att prata med arbetsförmedlingen och sånt. Sen ringde jag min mormor och sa jag var på väg till henne, vi brukar handla, sen berättar jag den glada nyheten. Blev inte en sån glad nyhet, mormor säger "men jag som behöver hjälp den 25:e". Jag blev lite ledsen. Jag menar hon kunde ju varit glad för min skull i alla fall, men nää, hon var viktigare än att jag fått vikariat. Min första riktiga anställning och det är allt hon bryr sig om, att hon behöver hjälp med att få droppar i ögonen för hon ska opereras för starr. Visst viktigt men kunde tatt det en annan dag... Men nu ska jag körs till min mormor, äta bulle och sen handla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards