Alla inlägg den 7 november 2014

Av andersson - 7 november 2014 15:52

Jaha. Vissa dagar önskar man bara att man ej stigit upp. Allt börja ok mamma och pappa hade hjälpt mig med min reklam, hade bara en runda och lägga ihop och det gjorde jag. Allt var lugnt fram tills mamma gick och lade sig för att vila nu på eftermiddagen. Mammas radio strula, börja blixtra i den. Mamma försökte få pappa att fatta men han halvsov såå jag kom och drog ut radion. Jag vet inte riktigt vad som händer men var inte kul... Följdes av tystnad och sen ett litet gräl och nu ännu mer tystnad. Jag känner mig så hjälplös, vet inte vad jag ska göra eller säga. Det var en okej dag igår och så nu detta. Som tur e så chattar jag på skype med en kille som skämtar om mina fisar. Håller humöret uppe lite.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ingenting att bry sig om, bara ett ställe för mig att skriva när jag inte orkar mer. Vill inte att päronen ska råka se på datan därför hamnade jag här, so just pass on by and leave your comments in the trash...

The Book Of Guests

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards